Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ігнатов Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Федюшин Ю. М. Розробка, створення, освоєння виробництва та впровадження сімейства моделей вітчизняних сучасних пасажирських вагонів для швидкісних перевезень [Електронний ресурс] / Ю. М. Федюшин, Л. М. Лобойко, О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, А. В. Донченко, В. І. Приходько, О. А. Шкабров, Г. С. Ігнатов, М. В. Високолян, В. М. Макаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 7. - С. 5-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_7_3
| 2. |
Ігнатов Г. С. Система реєстрації параметрів обладнання та дій машиніста з блоком захищеної пам’яті [Електронний ресурс] / Г. С. Ігнатов, П. Яйковський, А. А. Зюков // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 4. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_4_3 Проаналізовано стан застосування на різних видах транспорту пристроїв реєстрації параметрів роботи обладнання та дій операторів (осіб, які керують транспортним засобом). Описано спільну розробку ПАТ "КВБЗ" та фірми "ATM PP Sp. z о.о." реєстратора, реалізованого на двосистемних електропоїздах серії ЕКрі. Вказано на необхідність надання правового (юридичного) статусу реєстраторам параметрів для залізничних транспортних засобів на законодавчому рівні в Україні та включення в умови на придбання нового залізничного рухомого складу, в т.ч. призначеного для експлуатації зі швидкостями вище 160 км/год, вимог про обладнання його правовими (юридичними) реєстраторами.
| 3. |
Ігнатов Г. С. Система контролю нагріву букс дизель-поїзда ДПКр-2 [Електронний ресурс] / Г. С. Ігнатов, І. А. Богун, Г. Р. Гамбарян, А. А. Зюков // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 3. - С. 40-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_3_7 Описано спільну розробку ПАТ "КВБЗ" та НВП "Хартрон-Експрес ЛТД". Безпека руху поїздів - основна умова експлуатації залізниць, перевезень пасажирів і вантажів. Проблема забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті з'явилася одночасно із появою самого транспорту. Підвищення інтенсивності руху поїздів, збільшення їх швидкості і маси пред'являють жорсткі вимоги до якості і надійності засобів забезпечення безпеки руху. Одним з таких засобів є система контролю нагріву букс (далі - СКНБ), яка є однією із складових безпеки руху пасажирського транспорту і перевезення пасажирів. Основним завданням, яке покладене на СКНБ, є своєчасне і швидке визначення перегрітого в результаті зносу або інших чинників буксового підшипника кочення рейкового транспортного засобу, та швидке інформування персоналу поїзду про визначення перегрітої букси. Дана система слугує для запобігання виникненню небезпечних відмов рухомого складу, які можуть призвести до краху і аварій поїздів, таких як відмови елементів візків - злами шийок і вісей колісних пар, злами дисків, зрушення коліс по осі тощо. Цього можна уникнути, використовуючи контроль температури буксового вузла колісної пари залізничного транспортного засобу.
| 4. |
Приходько В. І. Транспорт найближчого майбутнього і що таке EU GREEN DEAL [Електронний ресурс] / В. І. Приходько, Г. С. Ігнатов, А. А. Зюков // Залізничний транспорт України. - 2021. - № 3. - С. 4-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2021_3_3 Проаналізовано стан проблеми досягнення кліматичної нейтральності - скорочення викидів вуглецю і інших парникових газів в найближчому майбутньому. У 2019 р. на самміті ООН з клімату 66 країн світу узяли на себе зобов'язання досягти до 2050 р. кліматичної нейтральності. Зниження викидів вуглецю на залізничному транспорті може бути отримане шляхом заміни спалюваного палива - соляр, в двигунах дизель-поїздів і тепловозів, на "чисте" водневе паливо. Визначені проблеми водневої інфраструктури, без створення якої неможлива робота нового транспорту в Україні. Розглянуті роботи провідних світових фірм із створення водневих паливних елементів, і транспорту найближчого майбутнього, визначені шляхи початку робіт в Україні з цієї тематики і можливості вітчизняної промисловості.
|
|
|